Przejdź do treści Wyszukiwarka Kontakt
TDTIV Konferencja naukowo-techniczna „Przewóz towarów niebezpiecznych”

IV Konferencja naukowo-techniczna „Przewóz towarów niebezpiecznych”

14 maj 2024 - 16 maj 2024

IV Konferencja naukowo-techniczna „Przewóz towarów niebezpiecznych”

 

IV Konferencja naukowo-techniczna

„Przewóz towarów niebezpiecznych”

 

 

Patronat honorowy:

 

Patronat medialny:

 

data: 14-16 maja 2024 r.

miejsce: siedziba Transportowego Dozoru Technicznego, ul. Puławska 125, 02-707 Warszawa

oraz online (w dniach 15-16 maja 2024 r.)

 

O konferencji:

Tematyka, którą planujemy poruszyć, związana jest z przewozem towarów niebezpiecznych zarówno drogami, jak i koleją. W szczególności planujemy poruszyć następujące zagadnienia:

  1. Przewóz odpadów niebezpiecznych a wymagania ADR.
  2. Badania pojazdów do przewozu towarów niebezpiecznych na SKP.
  3. Wodór: rozwój rynku wodoru i infrastruktury oraz jego transport.
  4. Transport intermodalny.
  5. Przewóz materiałów promieniotwórczych i wybuchowych.
  6. Spawanie i badania nieniszczące pojazdów do transportu towarów niebezpiecznych.
  7. Transport towarów niebezpiecznych przez granicę.

Naszymi prelegentami będą m.in.: Lesław Żarski, Henryk Ognik, Joanna Szczygielska, Monika Malicka, Norbert Świderek, dr n. społ. inż. Maria Nicopulos, Karol Rytel, Aleksandra Wichowska, Wojciech Śledź, Piotr Spychalski, Dominika Milion, Sebastian Rudnik, Piotr Kurowski, Andrzej Strzelec, Danuta Zoń, Piotr Grobelny, Michał Tocha, Robert Jedynak, Piotr Kułaga, Adam Pieńczuk, dr inż. Lechosław Tuz, Krzysztof Irmiński, Grzegorz Jurczyk.

Wstępny program konferencji:

14 maja 2024 r. (wtorek)

14.00-19.00       – przyjazd gości
19.00-22.00      – kolacja bufetowa

15 maja 2024 r. (środa)

08.00-09.00       – rejestracja, kawa
09.00-09.10       – powitania, przemówienia
09.15-10.30      – I panel: panel ogólny
10.30-10.50      – przerwa kawowa
10.50-11.40      – II panel: Przewóz odpadów niebezpiecznych a wymagania ADR
11.40-12.00      – przerwa kawowa
12.00-13.00      – III panel: badania pojazdów do przewozu towarów niebezpiecznych na SKP
13.00-14.00       – lunch
14.00-15.00      – IV panel: transport intermodalny
15.00-15.20       –  przerwa kawowa
15.20-16.30      – V panel: rynek wodoru, rozwój infrastruktury i transport
19.00 -22.30      – kolacja

16 maja 2024 r. (czwartek)

08.00-09.00       – kawa
09.00-10.00      – VI panel: materiały promieniotwórcze i wybuchowe
10.00-10.20       – przerwa kawowa
10.20-11.40       – VII panel: spawanie i badania nieniszczące pojazdów ADR i RID
11.40-12.00       – przerwa kawowa
12.00-13.20       – VIII panel:
13.20-13.30       – dyskusja i zakończenie konferencji
13.30-14.30       – lunch

Szczegółowy program konferencji zamieścimy już wkrótce. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu i formuły konferencji.

Każdy uczestnik konferencji uzyska potwierdzenie uczestnictwa w konferencji.

 

Uczestnictwo w konferencji:

Koszt uczestnictwa w konferencji stacjonarnie:  1799 zł netto + 23% VAT od osoby.

Koszt uczestnictwa w konferencji online:  1599 zł netto + 23% VAT od osoby.

Cena obejmuje:

  • udział w konferencji
  • wyżywienie
  • materiały szkoleniowe
  • zaświadczenia uczestnictwa w konferencji
  • bezpłatny parking.

Cena nie obejmuje noclegu.

Termin nadsyłania zgłoszeń na konferencję: 6 maja 2024 r.

Formularz zgłoszeniowy uczestnictwa: kliknij tutaj.

Formularz zgłoszeniowy uczestnictwa on-line: kliknij tutaj.

Nocleg:

Istnieje możliwość skorzystania z noclegu z 14 na 15 maja oraz z 15 na 16 maja br. w siedzibie TDT, jednak liczba miejsc jest ograniczona.

Prosimy o zgłaszanie się poprzez formularz zgłoszeniowy noclegu: kliknij tutaj.

Po wyczerpaniu wolnych miejsc noclegowych w siedzibie TDT, poinformujemy o tym w komunikacie na stronie www.tdt.gov.pl.

Koszt noclegu ze śniadaniem od osoby za jeden nocleg:

  • 250 zł brutto od osoby w pokoju jednoosobowym.
  • 150 zł brutto od osoby w pokoju dwuosobowym.

 

Oferujemy możliwość promocji podczas konferencji w postaci:

  • stoisko 6 m² (stół, dwa krzesła, dostęp do prądu 230 V – bez kosztów personelu) – koszt: 2100 zł netto + 23% VAT – formularz zgłoszenia stoiska: kliknij tutaj.

Formularz zgłoszenia pozostałych form promocji: kliknij tutaj.

  • materiały reklamowe umieszczone w teczkach konferencyjnych – koszt: 600 zł netto+ 23% VAT.
  • roll-up we foyer sal konferencyjnych (max. 2 szt.) – koszt: 600 zł/szt. netto + 23% VAT.
  • wygłoszenia płatnej 15-minutowej prezentacji – koszt: 2100 zł netto + 23% VAT (dodatkowo płatne uczestnictwo + ew. nocleg) – formularz prelegenta-sponsora: kliknij tutaj

 

Kontakt w sprawach organizacyjnych i szczegółów związanych z promocją firmy podczas konferencji:

Barbara Małyska-Makowska, tel. 728 333 224, e-mail: konferencje@tdt.gov.pl

Barbara Roman, tel. 513 125 057, e-mail: konferencje@tdt.gov.pl.

 

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONFERENCJI!

 

Materiały do pobrania:

 

Piktogram pobierania dokumentów - w granatowym kółku biała strzałka skierowana w dół    Regulamin konferencji

 

Piktogram pobierania dokumentów - w granatowym kółku biała strzałka skierowana w dół    Program konferencji – wkrótce