- Monitorowanie spraw związanych z prawidłowym utrzymaniem budynków Transportowego Dozoru Technicznego – obsługa techniczna nieruchomości;
- Kontrola kosztów funkcjonowania nieruchomości TDT i rekomendowanie rozwiązań optymalizujących te koszty;
- Udział w przygotowywaniu budżetu nieruchomości;
- Analiza rynku firm budowlanych dla potrzeb planowanych robót remontowych i inwestycyjnych;
- Sporządzanie projektów umów i opisów przedmiotu zamówienia do realizacji zamierzonych prac inwestycyjnych i remontowych budynków oddziałów terenowych TDT;
- Udział w sporządzaniu rocznych planów kontroli okresowych obiektów budowlanych TDT oraz przeglądów i konserwacji urządzeń, systemów i instalacji, związanych z ich utrzymaniem;
- Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości oraz sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa;
- Realizacja zadań i potrzeb wynikających z przeprowadzonych przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji w budynkach Transportowego Dozoru Technicznego;
- Przygotowywanie korespondencji dotyczącej utrzymania budynków Transportowego Dozoru Technicznego, w tym przygotowywanie zgłoszeń usterek;
- Sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących wykonywanych umów związanych z utrzymaniem budynków TDT w tym mediów dostarczanych do budynków.
Transportowy Dozór Techniczny (TDT) jest jednostką dozoru technicznego, powołaną w drodze ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym jako państwowa osoba prawna, podległa ministrowi właściwemu do spraw transportu.
TDT jako jednostka inspekcyjna wykonuje m.in. działalność w zakresie dozoru technicznego nad urządzeniami, które mogą stwarzać zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego oraz mienia i środowiska. Do działań tych należą np. badania okresowe, doraźne i poawaryjne urządzeń technicznych oraz wydawanie decyzji zezwalających lub wstrzymujących ich eksploatację, sprawdzanie kwalifikacji osób obsługujących, konserwujących i naprawiających urządzenia techniczne, a także przyznawanie przedsiębiorstwom krajowym i zagranicznym uprawnień do wytwarzania, naprawy i modernizacji urządzeń technicznych.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami (umowa na zastępstwo)
- Wykształcenie o kierunku technicznym;
- Praktyczna znajomość zagadnień dotyczących zarządzania nieruchomościami;
- Znajomość ustawy Prawo budowlane oraz ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie niezbędnym do prowadzenia spraw związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów budowlanych TDT;
- Biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);
- Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej;
- Wysoka kultura osobista.
- Umowę o pracę na zastępstwo;
- Pakiet medyczny;
- Możliwość doskonalenia swoich umiejętności zawodowych;
- Pakiet socjalny.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku polskim z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
Dokumenty należy przesłać na adres: kadry@tdt.gov.pl.